Tetamu Paling Best!

Monday 31 December 2012

ZyraRoxx's Blogbuster

Assalamualaikum. :)
hai hai. sekian lama gegila aku tak update kan. HAHA! dan malam nie aku rasa perut aku gegar gegar sebab ketawa. sebab? Haha! kemarin aku baca MKsyahir punya blog. dia ada buat contest kan. aku berniat sangat nak join. tapi aku sapkoklu sebab syarat dia aku tak dapat penuhi nya lagi adoii pun. dan sekarang aku baca ZyraRoxx's punya blog then beliau pun ada buat contest. #Eh. HAHA! cita-cita aku pun tinggi menggunung bila aku pun nak join. haha.! 

hensem gile banner nie woii. T.T

miahahahahahahaha! aku senanye dah lama menempek kat blog robot lelaki suara perempuan nie. #Eh. HAHA! tapi selalu jadik silent reader je. omei omei je kartoon yang beliau lukih. setiap malam berangan nak jadik pelukih robot perempuan pakai baju kurung pelpum peplum. omeeiii nyeeeewww. tapi sayangnye tiap malam aku tidoh je. HAHA! -_____-''

so dari aku meraban jejauh, jom mari mai meh moh come sini to join this easy contest. (fuhh, speaking-ik) tekan banner hensem giler atas tuh. masuk terus ke sesyarat yang paling mudah. dan silalah join! HAHA!

dan serius aku nak cakap, TerimaKasih hakak ZyraRoxx sebab, disebabkan contest nie wa telah menjumpai dan menfollowi blog blog yang lain nye. hihi. thank. :)

tata. Assalamualaikum. :)

*mohon jangan loya baca entry yang mcm takde idea nie. *cedih* T.T


16 comments:

AmieRul AsyRaff said...

HAI, TERIMA KASIH SEBAB SUDI TERJAH BLOG SAYEE. DARI SEGMEN YANG SAMA.
DONE FOLLOW~

Anonymous said...

Done follow sini.. ^^

Zyra Roxx said...

kahkah! mau berasap mksyahir jakgi :p

hihihihi thanksss sbb sudi join dan thanksss sbb sudi jugak jd reader blog gua :') terharu

kecikyaya said...

done follow ^_^
thnx follow my blog ^_^

Hanis Masturina said...

Hai ,Dari segmen sama..done follow awak ,Nice blog. Follow Hanis balik k .http://coretanku-anismasrina.blogspot.com/2012/12/zyraroxxs-blogbuster.html

cikguHidayah said...

balas kunjungan.. :)

http://www.cikgucomel74.my/2012/12/zyraroxxs-blogbuster.html

Wanii said...

Dah follow . Dari segmen yg sama :)

http://misznoni.blogspot.com/2013/01/zyraroxxs-blogbuster.html

Luqman Zakaria said...

tq sbb singgah arepnakbebel.com...luqmaan singgah sini balik dan follo..

Niena Reen said...

thanks follow! sy dtg singgah dan follow sini balik. :D

dzafirahzain said...

dtg sini jadi follower jugak :) dri segment y sama group tahilalat (TWILIGHT (65))

Sya said...

dari kump spongebob dtg ke mari~

Unknown said...

membalas serangan ke blog ini...dari segmen sama...

Hidayah Zulkefli said...

bw sini. singgahlah n follow blog saya pulak
http://misshdyh.blogspot.com/2013/01/zyraroxxs-blogbuster.html

Unknown said...

dari segmen yg sama......
yg yg penting kita dah jadi geng spongebob squarepants...

salam kenal!!!!

Engku Muzahadin said...

Balas kunjungan dan follow kembali. Dari segmen yg sama...

http://engkumuzahadin.blogspot.com/2012/12/zyraoxxs-blogbuster.html

Unknown said...

follow back sini,,,,follower #35
dr segmen yg sama

tq sdi lwt &blog sy ^__^