Tetamu Paling Best!

Thursday 26 March 2015

B A H A G I A S A N G A T R A S A N Y A . . . : D

Peace


Hihihihi. Aku terhappy sangat rasanya.
Hewhewhewhew
Sambil happy sambil aku bayangkan kalau aku , apalah perasaan time tu.
Hahahaha!
Adakah tersenyum senyum sambilnya?
Pastu apalah yang aku monologkan sambil tangan ligat menulis.
kihkihkih.
Bahagia aku rasa walau mungkin sekejap. Eh entah la.
hewhewhew.

Tapi serius, benda ni akan aku jadikan satu memori yang sangat super indah time aku kat situ. Selagi akal waras, blog ni ada lagi, selagi tu aku tak lupa. InsyaAllah.

Lepastu, kalau ada jodoh, aku harap semoga dipermudahkan. Amin amin.

Pesanan dari orang yang suka aku tapi dia pemalu gila so
dia tak pernah nak sembang dengan aku lelama dan kene
ada akak yang jadi tempat dia cerita pasal aku atau dia.
hewhew.

Dan pendapat korang, apa perasaan dia time dia tgh tulis ayat ni?

HAHAHA! kbai. Muah!
Assalamualaikum. :D




No comments: