Tetamu Paling Best!

Thursday 16 March 2017

Mengenal Fahmi.

Hai.

Alhamdulillah, dh tiga bulan aku dgn fahmi as tunang. Its a best moment sepanjang aku kenal si fahmi ni. Dia selalu ada. Hahahahahaha! The best ever i meet. serius ah dia romantiss pilihan banyak2 gadis, Iloveyou yangg <3

So here's our story on how we meet n actually known each others. Hahahahah! Sebenarnya takde apa sgt. Saja bosan n nk update blog je. Hehehehee. Actually aku knl fahmi ni tak lama. Kejap gila before ktorang declare couple on that time. 

Aku knl fahmi dua (2) hari before ktorang declare. Ye!! HANYA 2 hari knl je terus declare. Tak pernh aku kenal si fahmi ni. Mmg semata mata msg 2 hari tu n aku just accept bila dia propose to be my boyfriend. HAHAAHAHAH! Dah tu dia pun knp kan, padahal baru 2 hari sebok nk ajak kaple knp kn. Tunggu la dh knl seminggu k, sebulan k. So bende ni bkn salah aku la yang terima dia. HAHAHAHA!

" Kalau ad orang ajak kawin, insyaAllah aku terima"

Ayat aku lps break out 2tahun lps. Sbb malas dh nk kaple lama2. Tak menjamin pun kannn. So aku just yakin kan diri lps tu untuk accept je sapa yang mai nk kawen. Tu yang salah satu punca aku boleh terima si fahmi ni. Alhamdulillah dh bertunang. Heee

Ok, lps 2hari kaple, msg2, call2, tetiba malamtu si fahmi ajak kawin. HAHAHA! yeee lps 4hari msg dia ajak aku kawin. Lepas 2 hari declare dia ajak aku kawin. Fuhhh!! Dia ni main2 ke?? Jenuh aku tanya and dia still dgn mood serius dia ajak aku kawin. Dan aku terima sekali lagi walau aku tak knl dia. Wakakakakakakaka!


Aku tak tau apa bende konpiden yg telah masuk dlm badan aku. Aku just terima je lamaran dia. 
Dan aku pun terus bgtau mak yang aku nk kawin n mak ingt aku main2. HAHAHA! Dan bermulalah perbincangan ktorang untuk bertunang. And after 5 month being couple, ktorang pun bertunang and jadilah tunangan orang memasing ni haaa.


And now tgh kabut sikit nk settle majlis yg insyaAllah lagi 4bulan lebih. Alhamdulillah.

Moga Allah mudahkan urusan ktorang. doakan la yee korangggg. <3 :*

Its a best thing that happen in my life after knowing u yanggg. ILOVEYOU YANGGG! :*



Tq.


No comments: