Tetamu Paling Best!

Monday 31 December 2012

Lagi Seminit dan Selamat Tahun Baru 2013!! :) *ikot jam rumah*

Assalamualaikum. :)
hai hai. HAHA! selepas dua entry yang aku buat dalam masa sangat sangat dekat nieh. 
ZyraRoxx's Blogbuster --> 48 minutes ago

(sila tekan untuk ke link tersebut. )

dan sekarang aku nak update blog nie sempena penutup tahun 2012. dah sampai ke penghujung hidup kita ditahun 2012 kan kengkawan. alahaiii. penjam celik mandi, pejam celik makan berak tido. pejam celik main FB, twitter semua, tahu tahu je dan sampai 31 12 2012. :) kalau kira pakai jam macam lama berjuta ribu jamnye. kalau hari, beratus hari jadiknya tapi kalau sekarang, eh lagik 9 minit je tinggal. *kalau ikut jam kat rumah aku sekarang la.* 

dan sempena malam tahun baru yang aku tak melepak keluar pun, aku nak la tulih blog. HAHA! tapi serius, malam nie aku lenjan tulih sampai tiga post. HAHA! marbelous punya hebat. kihkihkih. lagi pun esok dah nak balik kolej. jadik kira tiga post nie cukup la untuk tak akan post entry baru sebab ada kat kolej.

*lagi lima minit*
okey2. kepada kalian yang membaca atau pun tidak. disini aku ingin mengucapkan
Selamat Tahun Baru 2013.!! *poom pooom prffft! Eh, terkentot* hihi. dan semoga segala azam, impian yang korang tanam tu berjaya dan tercapai. Amin. :))

hihi, tata la kekome semua. Selamat Tahun Baru! me love you readers. :)

Assalamualaikum. :)

No comments: