Tetamu Paling Best!

Saturday 5 January 2013

Kawaii Giveaway.

Assalmualaikum. :)
hai hai. apo kabaro semua. HAHA! rajin nye gua update blog kurang kehenseman nie kan. alahai. HAHA! tapi aku rasa takpe kan. nampak sikit aku punya semangat tahun baru nak update tiap hari kan. HAHA! k aku tipu. kolej takde line so takleh nak update setiap hari. -___-'' *sedih*

sejak aku join contest hakak robot nie, aku terus je jumpa berjuta juta lagi blogger buat contest. hadiah taknak kalah best dowh. alahaii. tu yang membuak buak tamak haloba bajet bajet rajin nak mengupdate. HAHA! kali nie aku update pun sebab aku rasa aku join give away. rasa la. :P give away nie dari blog omeiomei nie ha yang mana owner nye bernama Syamimi #Eh betol ke?. sungguh comel ye blog beliau. senanye aku baru masuk disebabkan blog ckod ckodok nie. 

usap banner dengan lembut untuk mengetahui syarat syarat nye. :)

acano? dah baca syarat dia? senang? HAHA! marilah kita meramaikan GA yang dianjurkan oleh si belog omei nie. alololololooo. bila dah baca syarat, korang usha tak hadiah nye? alahaii. omei omei je. stoking dia tu sangat comel tahu! nak hadiah tu boleh? hihi. :P t-shirt tu pun comel dan rasanye sesuai dengan aii. bagi ai boleh. :P 

k dah, stop untuk merapu meraban kat sini. so disini guwa nak tag kat semua yang membaca entry nie. boleh jugak kan boss? so join eh semua manusia sekalian. berbaloi baloi oii. hihi. tarikh tutup : 25 Januari 2013. lambat lagi kan. so cepattt!! :D

Assalamualaikum.

2 comments:

Luqman Zakaria said...

gud luck yer..:)

p/s : kalau rajin nnti boleh vote arepnakbebel.com untuk kategori Fav Lifestyle blog untuk MSMW 2013..:)HEHEHE

KY said...

done! heee. goodluck too. :)