Tetamu Paling Best!

Friday 4 January 2013

Ada Apa Dengan Blog Mksyahir.com

Assalamualaikum. :)
hai hai. HAHA! sudah berada dirumah dan online. keje wajib dekat rumah. biasala. batak kat kolej takde bendalah yang membolehkan gua online. tenet tak mandang bak kata orang perak yop. HAHA! dan nak tahu something? aku sekarang tengah happy senanye. HAHA! thanks to hakak ZyraRoxx sebab bila aku bukak tadik blogger nie ha, follower dah bertambah. alahaiii. chuukeeww nyeeewwww~~ :P HAHA!

so lepas aku dah join dua contest dari blogger lain, meh aku nak teruskan niat pertama aku nak join MKsyahir punya contest lak. hee. maap lambat bang~ :P

*gomoi banner ini untuk mendapat syarat penyertaan. :p*

okey, contest dimana MKsyahir mahu follower beliau meng'komplen' tentang blognya. HAHA! kritik boleh, puji boleh, pendapat okey jugak, kutuk pun dia kalis. #Eh! HAHA! kau orang taknak join ke? tak rasa ke itu satu peluang? #eh. HAHA! 

tentang blog APAKAH? semua entry yang pernah aku baca tak pernah mengecewakan. tak kering air ketiak sehinggakan meleleh air mata gelak. lucu sangat serta menghiburkan. entry abam nie jugak ada yang memberi pengajaran dia. ada jugak amal jariah yang diwarwarkan dalam blog tu. terbaik ooo blog yang ber'variety' tentang sesuatu. lawok adoo. pengajaran adoo. serius adoo. amal jariah pun adoo. baguiih! 

aku dah baca blog MK nie lama dah rasa nye sebab sebelom ada blog, wa suka BW. HAHA! dulu kalau nak loading blog MK nie, alahaaaiii. lamanyee. tapi la nie hang tau dak laju ja. HAHA! tak payah nak tunggu dah. walau banyak bebendalah kat kanan tu, ada gambar, senang je pusing pusing loading nye. haa. tak caya g la masuk blog dia.

selain itu jugak, (aiceh formal woo) okey, siyes. 

selain itu jugak, dia punya font tu senang baca, jelas serta tak kecik sangat. selesa je baca. bagus gitu. HAHA! *aku rasa aku bajet ouh* tapi siyes, font sangat memainkan peranan untuk manusia lainnya baca apa kita nak sampaikan. haaa. baru tersampai. :))

lastly tentang layout color. pada wa cam okey. tapi kenkadang hitam nie pun berpinar gak baca. HAHA! rasa macam nak gelap je dunia. :P tapi tak kisah kan. tu lambang kita. macam wa, kalau boleh nak semua kuning tapi jakgi guwa baca sendiri wa pening so cannot la. Hihi. 

so dah habis. nie bukan kipas nak menang k. just pasang air-cond je kat bilik nie. :P namun, aiseh apa apapun, blog anda tetap menjadi poojaan mata hati jiwa guwa. HAHA! simpan dia atas broo (keep it up broo)!

"Hyper Contest - Ada Apa Dengan Blog Mksyahir.com" ini telah disponsor oleh blogger-blogger awesome : 

fuh.my

dan diadili oleh :


dah la, wa rasa macam bajet lak padahal blog wa pun tak hensem mana. alaaaa. sedih. T.T

k, tata. Assalamualaikum. :)


8 comments:

Luqman Zakaria said...

ramai jgk blogger awesome yg sponsor..huhu!

Unknown said...

nice post :) hehehe

thaks a lot ye join..good luck :)

Unknown said...

dah masukkan link dalam senarai peserta..boleg tgk kat blog apakah

KY said...

mai la join @luqman zakaria. :)

hihi. welcome MK. okey2. bakal melawat ke sana. :)

Cik Fie said...

saya dah follow awak . harap awak follow blog saya balik ye . thanx :)

http://www.cikfie.com/2012/12/hyper-contest-ada-apa-dengan-blog.html

Mawardi yunus said...

datang sini... saya pon join jugak huhu .. gud luck ye http://mawardiyunus.blogspot.com/2013/01/hyper-contest-ada-apa-dengan-blog.html

Abdul Halim Ismail said...

Kunjungan malam..wish u all da best
Dari segmen yang sama Hyper Contest-Ada Apa Dengan Blog Mksyahir.com, gud luck!

Entry Terbaru:
Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013

KY said...

yang mana ye MK? mohon bagi link. :(

thanks zana sebab datang. :) nanti eden ada masa eden datang lawat pulak ye. :)