Tetamu Paling Best!

Thursday 3 January 2013

Semester enam (6). weehuuu~~!

Hai Assalamualaikum. :)

hari nie aku nak g daftar weyh. daftar masuk kolej. kat dewan sana dah riuh dah dan aku masih dihostel tercinta lepak lepak baring baring sapkoklu. #Eh. HAHA! sekarang, Alhamdulillah. aku bersyukur sangat sebab dan masuk semester enam (6). Alhamdulillah amin. :) result walau tak gempak takpe. sekarang kita mulakan sem dengan sehabis baik ye kenkawan semua. hihi! tapi kan, aku sebenarnye takut nak jumpa mentor aku. aku takut jap g dia marah aku. huhu. sedih ooo. :'(

takpe takpe. kita elek gengoyang kaki k. yang penting mari kita keluar dari dewan nanti dengan ketiak berkuahkan masak lemak ketam. errrrr. HAHA! walau ada air cond. #Eh. HAHA! so kenkorang, doakan aku supaya segala urusan aku untuk sem ini berjalan lancar licin okeyy!. muah muah muah la gitu. hihi. k la. nak gerak g dewan. baibai.

tata, Assalamualaikum. :)

*ini adalah merupakan satu entry yang aku buat sebelom pada tarikh ini. HAHA! semangat je.


No comments: