Tetamu Paling Best!

Saturday 26 September 2015

Sampah.

Aku cuba taknak mula membuang.
Sebab selalunya aku yakinkan diri untuk tak kutip kembali.

Aku pernah taknak buang tapi tetiba ia tumbuh benci.
Dendam.
2 tahun lebih aku membenci dan berdendam.
Akhirnya aku buang.
Dengan cara berkomunikasi dengan cara elok dan ceritakan ketidakpuasan hati aku.
Dan sekarang aku lupa terus tentang itu.
Aku buang semua tanpa kutip semula.

Kali ini, lepas hampir setahun, baru aku betol2 tekad.
Aku dah buang.
Macam mana aku terasa yang aku dh dibuang sebelum dibuang.

Dah la.
Nak kecewa sampai bila.
Aku yakin yang life aku lagi akan lebih bagus lepas buang segala semua tentang barangan lama.

2 comments:

Anonymous said...

kadang-kadang kalau masih simpan benda yang menyakitkan hati memang payah.. jadi senang kalau tinggalkan dan move on :)

KY said...

yess! tapi tu la bukan senang nak move on. tapi insyaAllah boleh. :) tq