Tetamu Paling Best!

Saturday 2 April 2016

Dewasa kini

Aku sekarang tak heran dah. Kalau that time aku tengah rindu kau, memang aku kering je msg aku rindu kau. Sebab lepas je aku msg tu terus rindu tu hilang. Atau itu mungkin beban rindu. So dah terlepas.

Sebab aku rasa sangat rugi jika aku pendam dan akhirnya berlaku satu kejadian yang mana ucapan rindu itu takkan tercapai. Takkan. 

Jadi tika meningkat dewasa ini, aku dah belajar untuk terus ucapkan je yang rasa aku patot aku sampaikan sbb aku tak tahu sapa yang akan stay dan siapa yang akan pergi tinggalkan aku. Sbb orang yang aku ingatkan akan selalu ada dgn aku sejak dulu lagi pun dh pergi tinggalkan aku. 

Aku kalau rindu aku ckp. Tapi yela, tak semua pun sbb aku tersuka dia. Macam mana nk ckp rindu bila kita mmg sgt2 rindu dia. HAHAHAHAHAHA! cibai tersuka kawan baik kot. jahanam pulak rasa. HAHAHAHAHAHAHAHA!

No comments: