Tetamu Paling Best!

Wednesday 27 April 2016

Rindu terdalam.

Assalamualaikum. Woooooo. Tak sengaja belek gambo then tetiba denggggggg! R.I.N.D.U!

Time ni baru balik kenduri si Leha. Bersakan la lepak taman mengimbau kembali
zaman nakai dulu. Awwwww


Bukak pose tahun 2013 or 2014, aku lupa. HAHAHA! terus main funfair n
si Niezam nyaris muntah. Hahahaha! Shit aku teringat
semua huyung hayang balik kete. hahahahah!

Raya umah aku. Teringt aku time ni Ecah tak kasik pakai kasut tinggi. HAHAAHA!
 Woi dtg umah raya tahun ni woii!!

Jumpa Pako yg bru balik dr UK

Ni gambar biasa kalau dgn Cik Pah. :*

Nak sgt #followmeto posing dia. Hehehehehe

Rindu




Bukit Tabur. Planning hiking lagi jom!


Okey! Serius rindu!

*kalau expect gambar muka senonoh mmg tak ah weyh. semua muka mintak penyepak aku kasik. HAHAHA!